Anmeldelse af “Bohemian Rhapsody”

Af: Mikkel

Jeg har genset Bohemian Rhapsody fra 2018 og har bestemt mig for at anmelde den, da det er en af mine yndlingsfilm.

Bohemian Rhapsody fra 2018 er en biopic, der fortæller historien om Queen og deres forsanger Freddie Mercury.

Jeg synes stadig, det er en helt fantastisk film. Filmen blev hurtigt min yndlingsfilm, da jeg så den i biografen, og det er stadig en af mine yndlingsfilm. 

Jeg får altid et smil på læben når jeg ser den, og jeg blev meget rørt, da jeg så den i biografen,ved Live Aid-scenen, for der blevet der spillet nogle af min yndlingssange som Radio Ga ga og We Are The Champions, så Bohemian Rhapsody er bare en af de bedste musikfilm, jeg har set. Rami Malek spiller skide godt som Freddie Mercury, og det skal også lige siges, at han fik en Oscar for hovedrollen. Det var fuldt fortjent. 

6 stjerner til Bohemian Rhapsody 

SE FILMEN hvis du er fan af Queen eller bare vil se en god biopic.  

Mattels samling af handicappede dukker

Anmeldelse af “Shelter” fra 2026